Wednesday, September 21, 2016

Datang dan pergi...

Pejam celik, pejam celik, rupanya dah hampir 3 bulan tak update blog ni. Dari Ramadhan hinggalah ke Zulhijjah, baru perasan lama tak mengadap blog ni. Konon2 sibuk sangat la sampai tak sempat nak update blog ni, padahal kat fb salu je update. Haha...

Sebabnya kat facebook ni senang nak update, berbanding blog ni. Kalo blog ni kami biasanya akan upload gambar di server lain sebelum link kan ke page ni supaya anda yang baca blog ni tak tertunggu tunggu page kami nak loading. Nanti tunggu lama fed up plak nak baca blog ni :D

Jadi di kesempatan ni, kami nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin kepada semua pembaca, follower dan semua yang sentiasa menyokong kami selama ni. Alhamdulillah, dengan izin Allah dan berkat sokongan semua, kami masih meneruskan lagi perniagaan ini dan semoga ianya akan terus kekal dan berkembang Insha Allah :)

Memandangkan lama tak update, kami cuba untuk tampilkan beberapa contoh kereta yang sudi datang dan tinted dengan kami. Jadi, kepada anda yang masih ada kereta yang belum tinted, atau kereta anda dah mula terasa panas dengan tinted lama yang ada, #jomtinted bersama kami. Jangan risau, harga yang kami tawarkan sangat berbaloi berbanding harga pasaran.

Untuk posting kali ni, kami tampilkan pelanggan kami yang datang dari Putrajaya.
Honda HRV dengan Safety Grey Premium Tint. Alhamdulillah rezeki dari Allah. Buat masa ni, promo terbaru kami adalah dari RM 399 sahaja untuk safety premium tint. Nak tahu info lanjut, bole layari fb kami di fb.com/mekapkeretasejuk atau hubungi kami di 019-660 6365. Whatsapp pn bole. Kami akan cuba memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada anda ;)



Honda HRV with Safety Grey Premium Tint


No comments:

Post a Comment

Write your comment :)