Wednesday, May 9, 2012

Facebook n E-Commerce Web




Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Wow..agak lama jugak tak menulis kt blog ni. Hampir setahun rupanya. Kepada pengikut setia blog ni, terima kasih kerana masih sudi utk membaca entry kali ni. Ke mana selama setahun ni? Hehe...


Basically x ke mana pn, cuma mengikut peredaran semasa yakni facebook dah menjadi medium utama utk berkomunikasi menggantikan blog. Banyak update2 mengenai harga, produk baru dan sebagainya dikemaskini di facebook berbanding di blog ini. Walau bagaimanapun, blog ini tetap menyajikan info yg terperinci mengenai sesuatu produk tersebut :) Kepada mereka yang baru terlihat blog ini, teruskan bersama kami dan jangan lupa utk add kami di www.facebook.com/mekapkereta (dh penuh dah ni) atau Like kami di fb.com/mekapkereta1 (kami kini lebih aktif di laman facebook mengikut peredaran zaman. Ahaks :P)


Kepada mereka yg mungkin terlepas pandang, kami juga telah melangkah setapak lagi dengan pelancaran laman web e-commerce kami yakni www.mekapkereta.com
Anda boleh membeli terus secara online menggunakan bank transfer atau kad kredit di laman web tersebut. Lebih mudah untuk mereka yg gemar membeli secara atas talian. Info, iklan juga akan kami update dari semasa ke semasa.


Kini, kami juga bakal melancarkan Kursus untuk Memborong Aksesori Kereta. Nantikan pengumuman seterusnya dalam entri yg akan datang. Till then, jumpa lagi =)

No comments:

Post a Comment

Write your comment :)