Friday, November 20, 2015

Biru Mata Hitamku

Assalamualaikum dan selamat sejahtera pembaca semua. Dah bulan November skrg ni. Tak lama lagi dh masuk hujung tahun pastu bermulalah tahun 2016 Masihi :)

Alhamdulillah, terima kasih kepada semua yg masih setia dan menyokong kami selama ini. Kami akan sentiasa terus berusaha untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada anda semua.

Kepada anda yang masih tercari cari tinted yg murah, tapi tetap berbaloi dan tidak mengecewakan, tak lain tak bukan, Cool Black Tint ini adalah jawapannya :) Tinted ni bukanlah tinted paling sejuk di kedai kami, tapi ini adalah tinted mampu milik untuk semua golongan. RM 160 je utk 1 kete. Termasuk cermin depan dan belakang ye :D

Ramai yang tanya pada kami, sejuk ke tinted ni? Tinted ni tak la sejuk sangat (tak tapis haba sangat, sekadar IR 50% je). Tapi lebih baik dari kete yg macam akuarium yakni kete yang tak tinted. Huhu..Kete yang takde tinted ni, bukan takat kurang ensem, bahang panas dalam kete dan kalau cermin pecah, terus berderai masuk dalam kete. Kalau ada tinted ni, sekurang-kurangnya dapat membantu supaya cermin x la terus berderai ;)

Ada juga tanya, nape nama dia Cool Black Tint? Ok, jawapannya ialah sebab Tinted ni nampak 'Cool' dan bergaya gitu walaupun harganya murah yang amat. Tinted ni pun ada jaminan selama 3 tahun. Fuh, mcm x percaya kn? Dah la murahh, bergaya lak tu. Siap ada jaminan lagi. Tinted ni pun termasuk cermin depan dan belakang. Upah pasang pun termasuk sekali ye. Semua ni hanya RM 160 SAHAJA. Amacam? Murah kan?

TAPI, upah cuci tinted lama / kesan gam tu ada caj sikit ye. Untuk kereta sedan dari RM 50-80 sahaja maksimum. Masih murah lagi kn? Kalau xde, maknanya RM 160 je complete kete :D Jangan tunggu lama, nanti stok habis, anda yg kempunan. Hehe...

Jadi kepada anda semua, #jomtinted bersama kami di :-

Mekapkereta Sejuk,
Lot 1, Kompleks IKS Sg Tangkas,
Bangi. Selangor

019-660 6365 (Call, SMS, Whatsapp)

p/s : landmark kedai x jauh dari UKM dan juga Shell Sg Tangkas :)

Waja Biru dipasang Cool Black Tint

No comments:

Post a Comment

Write your comment :)