Sunday, July 1, 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1439Hijrah

Berbulan juga nak buat entri yang baru. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk 'update' blog ni lagi. Lebih 2 bulan tak letak 'post' yang baru.

Sepanjang Ramadhan yang lepas, alhamdulillah sambutan sangat menggalakkan dari para pelanggan. Terima kasih semua yang datang, yang pasang, yang memberi sokongan :) Selalunya kami sempat update di facebook sahaja. (Klik SINI nak tengok FB Page kami). Kepada yang selalu follow kami atau Friends kami di FB Personal yang nama Mekapkereta Sejuk tu, harap maaf sebab account FB tersebut telah pun di 'disabled' kan. Masa tu dalam bulan Ramadhan dan di tengah kesibukan, boleh pula Facebook ni buat hal. Rezeki di bulan Ramadhan waktu tu alhamdulillah mendapat sambutan. Tapi sampai sekarang akaun tersebut tak boleh diaktifkan semula. Buat masa ni boleh ikuti kami di FB Page Rasmi kami ye.

Kami 'throwback' sikit cerita masa Ramadhan lepas..



Customer ni request nak pasang tint pada 3 Jun. Haritu sebenarnya dah fully booked. Customer ni datang dari Melaka, nak ke KL katanya, jadi boleh singgah di #mekapkeretasejuk untuk pasang tinted kereta. 

Sebabkan slot dah fully booked, tapi dalam masa yang sama tak nak hampakan permintaan customer yang datang dari jauh, maka bos bukak kedai seawal 7 pagi. 

Nak dekat raya haritu, ramai berhajat untuk "sejukkan" kereta, tak nak bagi keluarga panas katanya ketika pulang ke kampung ðŸ˜Š




Sekarang kami dah beroperasi seperti biasa selepas cuti Aidilfitri. Kepada anda yang nak tinted, boleh kunjungi kami di :-

No. 27, Jalan Suria 2, Nilai 3, Negeri Sembilan.

019 660 6365
06 794 6268

http://www.wasap.my/60196606365

#jomtinted
#tintedkereta
#tintedkeretamurah
#tintednilai
#KamiGunaMeter
#putrajaya
#bangi

No comments:

Post a Comment

Write your comment :)