Friday, January 22, 2010

Afin Motorsport ni ape plak?

Ok sambungan kisah drama yg x brape nk drama mcm nur kasih tu, hehe..ni apehal plak ada banner Afin Motorsport kt cni? Sponsor ke? Blog ni afin motorsport punye ke? Jawapan adalah seperti berikut....kita minum dulu :p Byk mengarut dh aku ni. Begini alkisahnye...

Disebabkan aku ni minat pasal kereta dan Mekap Kereta, maka aku selalu jugakla carik2 barang2 yg sesuai, menarik, affordable, reliable dan mcm2 lagi utk kete aku. Kete aku xla kuat ataupun power ataupun dahsat cuma STP je (Standard Tapi Power) Hahaks...Jadi apabila aku berjaya mencari barang2 kete ni, aksesori dan sebagainya, aku pn terfikir, apa salahnya jika aku share sekali minat aku ngn org2 yg minat aku, eh silap, minat mcm aku :D Kemudian tertubuhla Afin Motorsport untuk memudahkan aku berkongsi minat, membantu mereka yg nk cari barang pada harga yg murah tp kualiti, ada warranty dan yg penting skali menguntungkan semua :)

But of course, dalam web ni jugak mungkin aku akan review sikit pasal kete, latest model ke, pendapat aku, spyshot dan sebagainya. Sebab aku nk jadikan web mekapkereta ni satu bumbung utk mereka yg bukan sekadar minat pasal kete, tp minat nk mod kete, nk tahu pasal barang terbaru or gadget utk kereta mereka. It's all about cars la. Jadi kalau ada yg nk bg cadangan ke seperti tmpat yg best nk sebis kete, ada event Drag Race ke, Drift dan sebagainye, boleh la email kt aku so bole letak kt blog ni. Impian aku untuk blog ni?Untuk menjadikan ianya one-stop centre buat semua penggemar kereta. Chaiyok!!

No comments:

Post a Comment

Write your comment :)