Friday, January 22, 2010

Mekap Kereta?

Salam and hi to all. Mekap kereta? Nape pakai nama tu kt url ni? Xde nama lain ke? Huahuahua...sebenarnya mmg xde pn. wakakaka...ok, ni cerita sebenar. Pada suatu hari.....bla bla bla....nk merepek dh aku ni. Huhu...cani, aku ni mmg suke kereta. Minat sangat kereta, tp bukan takat minat tgk kereta, minat mekap kereta jugak. Mekap kereta ni pada dasarnya ada 2 kategori iaitu a) Konsep modifikasi b) Kosmetik. Modifikasi ni adalah modify kereta nk bagi laju la senang cite. Tukar exhaust system utk lebih kuasa, air filter, highcam, bla bla bla...yada yada...keching keching!! 'fuh, laju tuu...'

Kosmetik? Alat solek ke? Lebih kurang la. Kalau pompuan ada alat solek, hatta kereta pn kene bersolek juga. Cuma 'alat solek' kereta ni je lain sikit. Tukar rim, bubuh lampu lip lap lip lap, pasang radio yg bunyik dia mengalahkan org tgh main orkestra :p dan yada yada...bla bla bla....di mana akhirnya org akan ckp mcm ni...'walawei, lawa la kereta brader'.

Secara dasarnya itula sbb aku pilih nama url ku sebegini, kerana minat yg mendalam terhadap kereta.... Hehe 'abistu, yg afin motorsport ni ape plak?' nk tahu lebih lanjut? Tunggu...

0 comments:

Post a Comment

Write your comment :)