Saturday, March 2, 2013

Alhamdulillah



Alhamdulillah, syukur kepada Allah s.w.t kerana dengan limpah dan berkatnya dapatlah kami akhirnya membuka kedai fizikal kami sendiri. Agak lama juga tidak menulis dalam blog ini. Sejak ada fb ni mmg jarang-jarang bukak blog. Lebih dari 6 bulan tiada post dari pihak kami. Apapun terima kasih kepada semua yang sentiasa menyokong kami dari awal kewujudan kami sehingga sekarang ini.

Pada 17 November 2012, kami telah membuka kedai kami secara rasminya di 9G, Jalan Putra 2, Taman Putra Kajang, 43000 Kajang, Selangor. (x jauh dari seksyen 7 Bangi, n sebelah ngn SILK Hiway dekat Tol Sg Ramal). Kira dh lebih 3 bulan kami beroperasi.

Kenapa Mekapkereta Sejuk?

Mungkin anda tertanya-tanya kenapa kami gunakan nama Mekapkereta Sejuk. Di sini kami ingin menyatakan bahawa kedai kami ini khusus untuk memasang penapis filem haba. Kami bukan kedai aksesori kenderaan, tapi kami adalah kedai khas untuk memasang 'tinted' yang 100% dimiliki oleh Bumiputera. Sungguhpun begitu kami tetap menjual aksesori kenderaan atas permintaan pelanggan. (Sebelum ni pun mmg kami bermula dengan menjual aksesori secara 'online'. Hehe..jd jgn segan silu, dtg je kdai kami ni. Macam2 ada..)

Dah macam ayat karangan plak. Huahuahua...ok, balik semula kt kedai. Kami bukak kdai tinted ni sbb x banyak lg Bumiputera yg buat kdai mcm kami. Lagipun kt 'market' skrg ni byk jnis tinted yg ada tp korang tau x tinted tu bagus ke x? Kualiti ok x? Buatan mana? Spesifikasi tinted cmne? Apsal ada murah yg amat dan mahal yg amat? Haa..jadi pada anda yg nk tau pasal tinted tu bole la jengok2 kt kdai kami ni. Jangan risau, 'consultation' diberi secara percuma :D

Nanti dalam entri akan datang, insyaAllah kami akan kupas sikit pasal tinted ni. Sementara tu, kami letakkan alamat untuk ke kedai kami. Jumpa anda di sana! Jom Tinted!

Mekapkereta Sejuk
9G, Jalan Putra 2, 
Taman Putra Kajang, 
43000 Kajang, Selangor.
Tel : 019-660 6365 / 03-8740 8121.

Facebook : http://facebook.com/mekapkeretasejuk

No comments:

Post a Comment

Write your comment :)