Friday, March 22, 2013

Kursus Beli & Borong di China

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua.

Alhamdulillah sejak kami mula update kt blog ni tentang pembukaan kedai kami, dah ada customer yg datang. InsyaAllah kami akan cuba utk update kt blog ni se konsisten mungkin :D

Seperti yang anda sedia maklum, kami telah menjadi pemborong aksesori kereta sejak tahun 2010 lagi. Jadi di kesempatan ini, kami bersedia untuk berkongsi info, maklumat dan perkara yang perlu anda ketahui untuk membeli dan memborong di China melalui Kursus Membeli & Memborong di China.


Klik gambar untuk lebih jelas


Apa yang menarik?

- Anda dapat input secara terus dari pemilik syarikat yang telah menjadi pemborong dan kini membuka kedai fizikal nya sendiri.

- Maklumat secara terperinci dari sebelum bertolak ke China, sehinggalah anda memborong dan menanti barangan anda untuk tiba di Malaysia akan dikongsi bersama (dari A-Z la senang citer).

- Yuran hanya RM 50 SAHAJA dan terhad kepada 20 orang peserta sahaja untuk memastikan maklumat dapat disampaikan dengan lebih berkesan.

- Untuk mereka yang minat nak berniaga, yang sedang berniaga atau yang ingin mengembangkan perniagaan amat dialu-alukan.

Jom sertai kursus kami sebelum terlewat. Tempat terhad kepada 20 ORANG SAHAJA. Makanan turut disediakan. Info Kursus seperti di bawah :-

Kursus Membeli & Memborong di China
Tarikh : 31 Mac 2013 (Sabtu)
Masa : 9am - 1pm
Tempat : Mekapkereta Sejuk, 
No 9, Jalan Putra 2, 
Taman Putra Kajang, 43000 Kajang, Selangor
Telefon : 03-8740 8121 / 019-660 6365

No comments:

Post a Comment

Write your comment :)