Thursday, July 11, 2013

Waktu Operasi Sempena Ramadhan

Alhamdulillah..bersyukur padaMu Ya Allah, kerana sekali lagi kita di beri peluang untuk menyambut Ramadhan. Satu bulan yang penuh dgn keberkatan dan rahmat Allah.

Bersempena dgn kehadiran Ramadhan, pihak kami telah menukar waktu operasi. Jadi, kepada anda yg bercadang untuk berkunjung ke Mekapkereta Sejuk, waktu operasi kami sepanjang Ramadhan adalah seperti berikut:

Hari: Sabtu-Khamis
Masa: 9.00 pagi - 5.30 petang
Kedai kami akan DITUTUP setiap JUMAAT.

Masa operasi di atas adalah office hour kami utk Ramadhan sahaja. Buat masa ini, tempahan (booking) telah penuh sehingga Isnin, 15 Julai 2013.

Untuk urusan booking dan sebarang pertanyaan, jom hubungi kami di 019 660 6365. Nombor ni boleh call, sms, whassapp, wechat..in sya Allah akan dilayan =) Nombor ofis kami pula 03 8740 8121. Mungkin anda berminat untuk survey tinted dulu?? Kalau nak survey, meh singgah ke kedai kami. Alamat: No. 9G, Taman Putra Kajang. Taman Putra Kajang ni dekat dengan Restoran Red Wok Seksyen 7 B.B.Bangi. Kedai kami belakang Restoran Haji Tapah. Kalau tak jumpa, boleh call ye :))

So, jom tinted! Ada tawaran menarik sepanjang Ramadhan ini. Next entry saya up promo tu, in sya Allah. Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua muslimin & muslimat.



No comments:

Post a Comment

Write your comment :)