Wednesday, January 26, 2022

Cikgu..

 "Saya tau kedai ni dari internet. Jiran saya pun dok rekemen kedai ni kat saya,"

Bila dah bersembang, rupa-rupanya jiran yang dimaksudkan tu, kawan saya masa buat degree dulu.


Dah rancak berbual, tanya pula asal dari mana, sebab dengar slang macam dari sebelah utara. 


Rupanya beliau ex-student MRSM PDRM. Excited saya kenalkan pada wife yang kebetulan ada di kedai masa tu. 


Customer ni kata batch SPM 2005, tahun yang sama wife saya mula lapor diri, memulakan kerjaya sebagai Guru Fizik, tempat posting pertama di MRSM PDRM Kulim. 


Sempat juga la mereka kenang kembali memori di MRSM PDRM, ada sebut beberapa nama guru yang mengajar di MRSM PDRM pada tahun tersebut. 


Ni lah orang kata kecik je dunia ni. 


Beliau pun seorang guru, mengajar Matematik Tambahan di sebuah Sekolah Menengah Sains. 


Cikgu Hanif telah memilih  sputter tint film. Infrared rejection, IRR 90% all round. 



Alhamdulillah, mudah je berurusan dengan beliau. 


Terima kasih cikgu! 


http://tinyurl.com/TintedKereta 


#MekapkeretaSejuk 

#mekapkereta 

#jomtinted

No comments:

Post a Comment

Write your comment :)